dinsdag 24 januari 2012

#18 Library Thing

Library thing is een soort online boekendatabase, waar je je collectie boeken kan invoeren. Vervolgens kan je deze delen met al je Library Thing contacten. Ik kende zoiets alleen voor je muziekcollectie (Last FM). Dit soort websites zijn handig om weer op nieuwe ideeen te komen. Mensen die ongeveer dezelfde boekensmaak hebben als jijzelf, kunnen bijvoorbeeld suggesties doen voor je leeslijst. Zoals opgedragen heb ik een tiental boeken aan mijn lijst toegevoegd, deze vind je terug op mijn Library Thing account.

Bij de aanbevelingen komen inderdaad een groot aantal boeken naar voren die zich thuis in mijn boekenkast bevinden. Alle boeken die ik toevoegde waren aardig populair, maar natuurlijk waren de Engelstalige titels het meest gelezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten